Sraigtasparnio galimybės ir paskirtis
Sraigtasparnio gamyba buvo pradėta Šaltojo karo metu ir pagrindinė jo sritis – žemės taikinių, tankų, šarvuočių atakavimas, ugnies iš oro suteikimas, svarbių objektų palyda. Tiger aprūpintas steatlh technologija, sustiprintu korpusu ir pilotų kabinos gaubtu, kad būtų padidintos sraigtasparnio išlikimo galimybės. Sraigtasparnis aprūpintas moderniausiomis automatinėmis ir stebėjimo sistemomis, kurios užtikrina, kad sraigtasparnis pilnai gali atlikti savo funkcijas bet kurio paros metu, bet kokiu oru.
Eurocopter Tiger aprūpintas 30 mm GIAT 30 patranka, rankiniu būdu nutaikomomis raketomis SNEB ir Hydra 70, automatiškai nutaikomomis AGM - 114 Hellfire, Spike - ER, PARS 3 LR, HOT3, taip pat oras - oras tipo raketomis Mistral.
Sraigtasparnio techniniai parametrai
Įgula: 2
Ilgis: 14, 08 m
Rotoriaus diametras: 13 m
Aukštis: 3, 83 m
Rotoriaus plotas: 133 m²
Tuščioji masė: 3060 kg
Maksimalus pakilimo svoris: 6000 kg
Varikliai: 2 × MTU Turbomeca Rolls-Royce MTR390 turboshafts
Keliamoji galia: 958 kW (vieno variklio)
Maksimalus greitis: 315 km/ h
Maksimalus skrydžio nuotolis: 800 km
Maksimalus kovinis skrydžio nuotolis: 1300 km
Maksimalus pakilimo aukštis: 4000 m
Pagrindinės naudojančios šalys
Prancūzų karinės oro pajėgos (ALA)
Australijos karališkosios oro pajėgos (RAAF)
Vokietijos karinės oro pajėgos (Luftwaffe)
Ispanų karinės oro pajėgos (SPAF)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą